Prens Harry ve Meghan Markle Kraliyet ailesini bırakmıyorlar. Bu saçma öncül, bu hafta bir magazin dergisinin kapağında yer alıyor. Dedikoducu Polis kaydı düz ayarlayabilir.

The National Enquirer kraliyet ailesi hakkında hikayeler uydurmayı seviyor. Görünüşe göre her hafta magazin dergisinde en az bir yanlış hikaye var. Bu hafta, büyük olanı Markle ve Prens Harry'nin kraliyet ailesini terk etmekle tehdit etmeleriyle ilgili, ancak Kraliçe II. Elizabeth “blöflerini görerek” ünvanlarını ellerinden alıp, evlerini ellerinden alıp finansal olarak kesmeleri. Bütün hikaye o kadar saçma ki nereden başlayacağınızı bilmek zor.



Başlamak için en kolay yer, Sussex Dükü ve Düşesi dünyanın en ünlü çiftlerinden biri olmasına rağmen, bu tek magazin, büyük olasılıkla dünya çapında büyük haberler olacağını bildiren tek çıkış olmasıdır. Bu hikayenin BBC tarafından bildirilmemesinin nedeni, New York Times ya da diğer herhangi bir saygın haber kuruluşu, magazin dergisinin onu hiç yoktan icat ettiğidir. Ancak, hikayenin açıkça sahte olmasının tek nedeni bu değil.

Gazete gazetesi, 'Meghan'ın kraliyet perisi yüzünde patladı' gibi sözde 'kraliyet sarayı içerdekiler' den alıntı yapan ve Markle'ın çiftin gezisi hakkında bir belgeselin parçası olarak İngiltere'de yayınlanan son röportajına hakaret eden iki çılgın sayfa harcıyor. Afrika. İsimsiz bir kaynak, magazin gazetesine şöyle diyor: “Rahatlamak için altı haftalık bir ara talep ettiler - ve Amerika'nın onlara neler sunabileceğini görün. Majesteleri patladı! Bana 'Altı hafta mı? Kalıcı hale getirebilirsiniz! '

Şüpheli kaynaklar ayrıca Kraliçe Elizabeth'in Markle'ın 'belgeseli' kötü bir oyunculuk işi 'olarak ifşa ettiğini söylüyor. Görünüşe göre tüm bu hikaye, kraliyet hayatının bazı zorluklarını dürüstçe açtıkları çiftin belgeselini çevreleyen tanıtım nedeniyle icat edildi.

Magazin gazeteleri, Sussex Dükü ve Düşesi'ni hedef alan muazzam derecede aşağılayıcı makaleler içeren uzun bir geçmişe sahiptir. O kadar kötüleşti ki Prens Harry ve Markle bir Londra gazetesine dava açıyor Prens William'ın 2012'de bir Fransız satış noktasına eşi Kate Middleton'ın istenmeyen fotoğraflarını basmaktan dava açmasından bu yana kraliyet ailesinin yapmadığı bir şey. Dedikoducu Polis Sussex'ler hakkında birçok hikayeyi yayınladı. Enquirer özellikle. Yayın çift hakkında o kadar çok yazıyor ki, çoğu zaman kendi gerçeklerini açık tutamıyor.

Örneğin, bu yılın Mart ayında, yayın, Kraliçe Elizabeth, Prens Harry ve Markle'ı kraliyet ailesinden 'kovmuş' . Çıkışın iddia ettiği gibi, bu hikaye Mart ayında doğruysa, çift şimdi nasıl istifa edebilirdi? Gazeteci, Prens Harry ve Markle'ın çoktan atıldıkları bir şeyi bıraktıklarına inanmamızı sağlayacak mı? Bu hikaye, tıpkı bu son hikaye gibi, tamamen inanmaktı.

Kararımız

Dedikoducu Polis bu hikayenin tamamen yanlış olduğuna karar verdi.