Meghan Markle ile bağlantı kurmadı Matt Lauer , yeni bir tabloid kapak hikayesinin aksine. Dedikoducu Polis sadece iddiaların yüzde 100 doğru olmadığını onayladı. Görünüşe göre bu raporu yayınlayan dergi yanlış olduğu konusunda uyardı bile.

Yeni kapak National Enquirer yanlış bir şekilde 'Meghan ve Matt’in Gizli Giyinme Odası Bağlantısı!' Ekteki hikaye, yanlış da olsa, Markle'ın 2016'daki 'Bugün' şovunda görünmesinin ardından Lauer ile 'giyinme odası bağlantısına yakalandığını' özellikle iddia ediyor. Sözde 'kaynak' dedikodu dergisine gerçek dışı bir şekilde iddia ediyor, İkisi arasında bir şeyler oluyordu.



Bu şüpheli içeriden biri, Markle ve Lauer'in nasıl 'birlikte kaybolduğu' (onlar gitmediler) ve 'en az iki kez' kapı kapalıyken onu ofisine nasıl karşıladığı (o yapmadı) hakkında yayında daha da anlamsızlaşıyor. Makalede ayrıca, kamerada Markle'ın dirseğine dokunduğu iddiasıyla Lauer'i saçma bir şekilde utandıran ve bunu göğsüne el yordamıyla karşılaştıran bir vücut dili uzmanına da gülünç bir şekilde atıfta bulunuluyor.

Çıkış, bunu bir 'bağlanma bombası' olarak görüyor ve haksız yere 'Meghan’ın Prens Harry’i' kaosa 'sokma planlarını' düşürdüğünü 'iddia ediyor. Hatta Prens Harry'nin 'düğün arifesinde sallandığı' bile iddia ediliyor. Nikahlara kabaca üç ay uzakta, ancak süpermarket tabloidleri büyük olayın 'şimdi bunun üzerinde bir gölgesi olacağı' şeklindeki aptalca tartışmayı yapıyor. Bu iddialar yanlış olduğu için aslında olmayacak. Açık bir şekilde, dergi gerçekte ne hakkında konuştuğunu bilmiyor, hakkında zaten çürütülmüş iddiaları tekrarlıyor. Kraliçe Elizabeth, Markle'a 'kraliyet makyajı' yapıyor.

Açıkçası, çıkış noktası Lauer ve Markle arasındaki bir 'bağlantı' hakkındaki bu kurgusal anlatıyı sadece kovuldu 'Bugün' haberci cinsel tacizle suçlandı . Ancak hiçbir saygın yayın, Markle'ın dahil olduğu uygunsuz davranışların hiçbirini iddia etmedi. Ve isimlerinin birlikte çevrimiçi olarak aranmasının önde gelen sonuçları Markle’ın 'Today' dizisindeki görünüşünü bile değil, her ikisinin de Markle ve Lauer, Google'ın 2017'de en çok aranan kişiler listesinin başında yer aldı .

The National Enquirer şimdi en popüler iki konuyu en sansasyonel, müstehcen ve gerçek olmayan bir şekilde birleştirdi. İzin Vermek Dedikoducu Polis tekrarlayın: Magazin dergisinin kapak hikayesi yanlış. Dergi, isimsiz kaynaklarla ilgili tüm makalesini anlatırken, resmi bir yorum için Kensington Sarayı'na ulaştık. Bize özel olarak bir Kensington Sarayı avukatının dergiyle temasa geçerek yanlış raporuyla ilgili endişelerini dile getirdiği söylendi, ancak kuruluş yine de asılsız iddialarını yayınlamayı seçti. Kraliyet içerisinden biri arka planda gürledi bile Dedikoducu Polis derginin yasal sonuçları hakkında.

Kararımız

Dedikoducu Polis bu hikayenin tamamen yanlış olduğuna karar verdi.