Dır-dir Ellen DeGeneres Bu hafta bir tabloid'in iddia ettiği gibi salgın nedeniyle milyonlar kaybetmek? Dedikoducu Polis iddiayı araştırdı. İşte belirlediklerimiz.

En son hikaye Temasta talk-show sunucusundan sonra DeGeneres'e yığılmış dedikodu medyasının başka bir örneğine benziyor. son zamanlarda Twitter'da kavrulmuş . Yıllar boyunca, DeGeneres bir oldukça başarılı house flipper ve tabloid, COVID-19 salgını sırasında bir “nakit sıkıntısı” ve “servetini korumak için çabaladığını” iddia ederek bu başarıyı ona karşı kullanıyor.



Şüpheli makale, DeGeneres ve eşi Portia de Rossi'nin 2017'de Adam Levine'den 45,5 milyon dolara satın aldıktan sonra malikanelerini 58 milyon dolara listelediğini belirtiyor. Sözde 'kaynak' dergiye, 'Buna yaklaşamaz. 30 milyon dolar alırsa şaşırırım. ' Tanımlanamayan bu şüpheli haberci şöyle devam ediyor: 'Evin sıkıntısını büyük bir anda hissediyor. Ve bu evlere bağlı o kadar çok parası var ki parasız kalabilir! '

İşte bu noktada, tabloid'in sahte raporu raydan çıkıyor ve komedyenle Twitter'da ve son zamanlarda başka yerlerde yapılan iddialara çok benzeyen kazılar yapıyor. Çıkış, DeGeneres'in sendikanın yerini aldığı iddiasına atıfta bulunarak, 'Bu yatırım mülklerinde milyonlarca dolar kaybetme ihtimali belki de şovunda sert bir çizgi çekmesine neden oldu' diyen 'kaynağı' ile 'ucuz olmasıyla ünlü' diyor İşçileri sendika dışı bir ekiple programında, çiftin sahip olduğu Kaliforniya'daki farklı bir evde günlük talk şovunu yayınlamaya devam ediyor.

Elbette, Ellen DeGeneres ve Portia de Rossi arasında sahte bir dövüş draması sunmadan hiçbir düzmece tabloid hikayesi tamamlanmayacaktır. Sözde kaynak, '[de Rossi] Ellen’ın para takıntısını anlamıyor, ilişkilerinde büyük sorunlara neden oluyor' diyor. Tabloid, 'çiftin zaten sorun yaşadığını' 'not ediyor'.

Burada paketini açacak çok şey var, o halde DeGeneres ve de Rossi’nin ilişkisindeki bu sözde “sorunlar” ile başlayalım. Basitçe söylemek gerekirse, bu saçmalık. Aslında, Dedikoducu Polis aynı tabloid tarafından bir iddiayı çürüttü 2017'de tamamen '360 milyon dolarlık boşanma' aldıklarını iddia ettiler. Üç yıl önce boşanmıyorlardı ve bugün hala çok birlikte . Tabloid habersizdi.

Ve sorgulanabilir tabloid iddialarından bahsetmişken, bu hikayede dergi 360 milyon dolarlık boşanma iddiasında bulundu. Bunda, aynı çıkış, DeGeneres'in finansal bir sorunla karşı karşıya olduğunu çünkü 'kaynağa' göre en kötü ihtimalle 15 milyon dolar kaybedeceğini savunuyor. Bu rakamlar doğru olsa bile, DeGeneres ve de Rossi hala 300 milyon doların üzerinde bir değere sahip olacaktır. Bu bize mali sıkıntılar gibi gelmiyor.

Ek olarak, tabloid, sayıları nereden aldıklarına dair sıfır kanıt sağlıyor. İçinde bir makale Çeşitlilik birkaç hafta önce DeGeneres'in belki olmak evi satmakla ilgilenmek . Magazin hikayesinin ima ettiği gibi, halka açık görünmese de evin sessizce piyasada olabileceği tahmininde bulunuyor. Görünüşe göre bu makale sayıların geldiği yerdir, ancak yine de herkese açık bir liste bulunmadığından doğrulamak imkansızdır. Tüm hikaye sadece bir dizi yalan ve şüpheli çıkarımlar.

Tarafından gidiyor In Touch'lar Ellen DeGeneres hakkında haber yaparken yaşanan korkunç başarı, inanmayı imkansız kılıyor. Örneğin, çıkış noktası hala DeGeneres ve de Rossi'nin ayrılmanın eşiğinde olduğunu iddia eden sahte makaleler yazıyor. Mart ayında, tecrit başlamadan önce, vicdansız yayın şunu iddia etti: de Rossi taşınıyordu Beverly Hills'teki bu evden ve Montecito'daki başka bir çiftin evine taşınmaktan.

Bu sadece uzun bir sıradaydı çift ​​hakkında yanlış tabloid raporları . Aslında, hem DeGeneres hem de Rossi, Montecito'daki evde birlikte karantina altına alındı. Çift, son birkaç aydır sık ​​sık sosyal medyada paylaşımda bulunarak hikayeyi tamamen çürüttü. Dedikoducu Polis defalarca yaptı. Okuyucular, gerçekleri bildirmek için bu dergiye güvenmemelidir.

Kararımız

Dedikoducu Polis, gerçeğin unsurları olduğuna inanır, ancak hikaye nihayetinde yanıltıcıdır.