Yaptı Camilla Parker Bowles saldırı Kraliçe Elizabeth geçen ay 'sarhoş' bir kavgada mı? Bu haftanın süpermarket gazetelerinden biri tarafından yapılan saçma iddia bu. Dedikoducu Polis kraliyet kavgası hakkındaki bu gerçek olmayan raporu çürütebilir. Açıkçası makale o kadar yalanlarla dolu ki okuyucular kendi başlarına bu kurguyu reddedebilsinler.

Tuhaf hikaye bu haftanın kapağına sıçradı Küre . Parça, 'öfkeli' ve 'sarhoş' bir Parker Bowles'ın Majestelerine 'bir bardak kırmızı şarap attığı' ve ardından kraliçenin boğazından 'değerli bir inci kolye kopardığı' iddiasıyla nefes nefese başlıyor. Çıkış, vahşi hikayesine güvenme çabasıyla, bilgilerinin 'en iyi saray mensubundan' geldiğini iddia ediyor.



Gazete gazetesinin 'içeriden' aktardığına göre, Parker Bowles İskoçya'daki Balmoral Kalesi'nde dolu bir şişe kırmızı şarabı cilalamadan önce cin tonikleri geri fırlatıyordu. Sarhoş olduktan sonra, kaynak, kraliçe ve gelini, Parker Bowles “ayağa fırlamadan, Majestelerinin oturduğu odaya fırlatmadan ve şarabını kraliçenin yüzüne fırlatmadan önce hararetli sözler alışverişinde bulunduklarını iddia ediyor. . ' Sonra, görünüşte sahte olan ihbarcı şöyle diyor: 'Camilla, Majestelerini boğazından tuttu ve bir zamanlar Kraliçe Victoria'ya ait olan paha biçilmez bir inci kolyeyi yırtıp attı.'

Tabloid'deki yaratıcı yazarlar, son derece dramatik 'saldırının' ancak 'Prens Andrew Camilla'yı yere sabitlediğinde' ve 'iri yarı korumaların silahları çekerek içeri girmesiyle' sona erdiğini savunuyorlar. Bu olaydan bu yana sözde bir 'kraliyet yardımcısı' ekliyor, 'Buckingham Sarayı etrafındaki vızıltı Camilla'nın kapıda gardiyanlar ile kamarasına kapatılacağını gösteriyor.' Şüpheli kaynak, Cornwall Düşesi'nin 'sadece dikkatle izleneceği ve kontrol edileceği birkaç olay için dışarı çıkmasına izin verilecek', sonucuna varıyor.

Tüm hikayenin doğru olmadığı ve bu olayların hiçbirinin gerçekleşmediği aşikar olmalıdır. Yine de kapağında, magazin dergisi “göz yarası” olarak adlandırdığı, sol gözü kanlı kraliçenin tarihsiz bir fotoğrafına işaret ediyor. Elbette, makalenin hiçbir yerinde, bu sözde 'saldırı' nın ne zaman gerçekleştiğini veya Kraliçe Elizabeth’in kırmızı gözüne neyin sebep olduğunu özellikle söylemez.

Gerçek şu ki kraliçe kırmızı göz yaşadı yıllar içinde çeşitli nedenlerle. Örneğin 2006'da İrlanda'dayken oldu ve yine kraliçenin gözle görülür şekilde kan çanağı vardı 2015'te İskoçya'daydı. Doğal olarak, bu iki durumda da kimse bunu Parker Bowles'a bağlamadı.

Ayrıca, makaledeki göze batan hatalar arasında, iddia edildiği gibi Parker Bowles'ın Buckingham Sarayı'nda 'kendi odasına kapatılması' da var. Gerçekte, o ve Prens Charles Clarence House'da yaşıyor. Ve Clarence House'un twitter hesabı, Ocak ayının ortasından bu yana bir dizi kraliyet töreninde Parker Bowles'ın yer aldığı görüntülerle dolu olduğundan, 'yalnızca birkaç etkinlik için dışarı çıkmasına izin verileceği' iddiası saçma ve kanıtlanabilir şekilde yanlıştır. o 'izlenecektir.'

Örneğin, 16 Ocak'ta Parker Bowles, İskoçya'daki Aberdeen Üniversitesi için bir etkinliğe katıldı ve bu üniversitenin şansölyesi olarak görev yaptı. Bir hafta sonra, çocuklarla birlikte bir çöp toplama toplantısına katıldı ve o öğleden sonra Londra'daki yaşlı Yahudiler için bir merkezi ziyaret etti. Hemen ertesi gün, Parker Bowles bir dizi okuma yazma etkinliğine katıldı. Ve birkaç gün önce Parker Bowles, Prens Charles ile birlikte 10. yılını kutlamak için İngiltere Yüksek Mahkemesine gitti. Buckingham Sarayı'nda ya da başka bir yerde 'kapatılmadığı' açık.

Yine de, olgusal hatalarına rağmen, dergi okuyucularının inatçı İngiliz basını da dahil olmak üzere dünyadaki tüm yayın organlarının sihirli bir şekilde ABD merkezli olduğuna inanmasını istiyor. Küre Parker Bowles'ın Kraliçe Elizabeth'e saldırdığı iddia edildiğini bildiren tek yayındır. Gazeteye yabancı bir kavram gibi görünen gerçek şu ki, tüm hikayesi bir uydurma. Ancak bunların hiçbiri sürpriz değil Dedikoducu Polis , kraliyet ailesi hakkında hikayeler uydurduğu için yayını birkaç kez ifşa etti.

Aralık 2018'de, Dedikoducu Polis aynı yayını, gerçek olmayan bir kapak haberi yayınladığında bozdu Meghan Markle, Noel'de kraliyet ailesi savaşı başlattıktan sonra Kraliçe Elizabeth 'çöktü' . Bu rapordaki kırmızı bayraklar arasında makalenin tatiller başlamadan önce basılmış olması da vardı. Ayrıca, kraliçenin “çöktüğünü” resmetmek için kullanılan fotoğraf, aslında 2011'de İrlanda'da bir ağaç dikerken kraliçenin biraz eğilerek çekilmiş bir resmiydi.

Bundan önce, Dedikoducu Polis benzer şekilde iddia ettiği için aynı çıkışı ortaya çıkardı Kraliçe Elizabeth, Prens Philip'e kanser teşhisi konulduktan sonra 'çöktü' . Magazin gazetesi, birkaç yıl önce İrlanda'daki ağaç dikme törenindeki aynı fotoğrafları kullanarak, Prens Philip'in ölüm döşeğinde olduğu (sahte) haberi duyduktan sonra Majestelerinin yere düştüğü izlenimini vermek için kullandı. Bu uydurma makaleler gibi, Parker Bowles'ın Kraliçe Elizabeth ile 'sarhoş' bir kavga içinde olmasıyla ilgili güncel makale de tam bir uydurmadır.

Kararımız

Dedikoducu Polis bu hikayenin tamamen yanlış olduğuna karar verdi.